Return to Headlines

Instructional Materials Pickup Day - 9/9/20

 

The next student instructional materials pickup day will be on September 9, 2020 from 11:30 a.m. to 4:00 p.m. at your child’s home school. Families will receive additional instructional materials necessary to support their child’s Full-Remote Learning needs.

Next week, please expect to receive a school-based communication from your home school with a reminder about student instructional materials pickup along with any additional building-based instructions.

Future Materials Pickup days will be as follows:

  • Early Childhood: Every Wednesday of the month, as needed
  • Elementary: Every Wednesday of the month, as needed
  • Middle School: 2nd & 4th Wednesdays of the month, as needed

If future pickup days are needed, your child’s teacher or building principal will communicate pickup day information to families. 

 



El próximo día de recoger materiales de instrucción para los estudiantes será el 9 de septiembre de 2020 de 11:30 a.m. a 4:00 p.m. en la escuela de su hijo. Las familias recibirán materiales educativos adicionales necesarios para apoyar las necesidades de aprendizaje a distancia total de su hijo.

La próxima semana, espere recibir una comunicación basada en la escuela de su escuela de origen con un recordatorio sobre la recogida de materiales de instrucción del estudiante junto con cualquier instrucción adicional basada en el edificio.

Los días futuros de recolección de materiales serán los siguientes:

  • Primera infancia/Pre-escolar: todos los miércoles del mes, según sea necesario
  • Primaria: todos los miércoles del mes, según sea necesario
  • Escuela intermedia: segundo y cuarto miércoles del mes, según sea necesario

Si se necesitan días de recogida en el futuro, el maestro de su hijo o el director de la escuela comunicarán la información del día de recogida a las familias.